خدمات

تامین قطعات و تجهیزات سفارشی

سفارشی

تامین قطعات و تجهیزات سفارشی

شرکت پیشرو تجهیز فرتاک با تکیه بر دانش فنی پرسنل خود ارائه خدمات در زمینه ی تامین، طراحی، مهندسی و ساخت قطعات سفارشی و خارج از توان سایر تامین کنندگان را در فهرست فعالیت های خود قرار داده تا از این طریق نیاز بسیاری از صنایع را مرتفع سازد. این مجموعه مفتخر است در طی فعالیت خود توانسته است با بسیاری از مجموعه ها در این زمینه همکاری مفیدی داشته و از این حیث خلا موجود را برطرف نماید.

  • تامین انواع سوپرآلیاژهای مونل و اینکونل
  • واردات آلیاژهای با کاربرد دوگانه ، جایگزینی تجهیزات و قطعات نایاب
  • تامین انواع قطعات با سایزهای خاص
  • تامین انواع اتصالات سایز بزرگ
  • طراحی، مهندسی و ساخت قطعات سفارشی
  • تامین انواع الکترودهای تانتالیوم

با توجه به نیاز بسیاری از طرح های صنایع مختلف اعم از پروژه های بالادستی نفت، گاز و پتروشیمی، نیروگاه های تولید برق، صنایع کشتی سازی و… به قطعات، تجهیزات و یا مواد مصرفی خاص که ممکن است در رنج تولید بسیاری از شرکت ها قرار نداشته و یا تامین با مشکلات عدیده ای رو برو باشد، این مجموعه مفتخر است تا در زمینه کمکی شایان به مشتریان و کارفرمایان خود داشته باشد.

همچنین با توجه به سابقه طولانی صنعت پالایش و پتروشیمی کشور و لزوم تغییر و بهینه سازی اجزا فرسوده پالایشگاه های با عمر بالا به منظور افزایش بهره وری و کاهش خطرات ناشی از فرسودگی تجهیزات از یک سو، و توقف تولید بسیاری از این تجهیزات و یا عدم امکان خرید قطعات یدکی به واسطه تحریم های جاری کشور از سوی دیگر، شرکت پیشرو تجهیز فرتاک با بهره گیری از ظرفیت های خود در خارج از مرزهای ایران می تواند اطمینان خاطر لازم را برای حل مشکلات اینچنینی فراهم آورده و را

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده + 9 =